2009. szeptember 13., vasárnap

... az a bizonyos első hét az iskolában ...

Nos, igazi Andragógus módjára igyekszem megvalósítani a 3 év alatt tanultakat, miszerint, ha Európa a tudástőke központjává akar válni, akkor meg valósítani a "LLL-programot" (LifeLongLeraning) azaz, az Élet Hosszigtartó Tanulás gondolatát. Tanulmányaimat én egyik felsőoktatási intzéményből kilépve egy másikban folytatom rögvest... és már el is kezdtem következő képzésemet, miszerint 2 év múlva hivátásos 7.5ös felsőfokú szakképesítéssel rendelkező Ifjúságsegítő leszek. kéremszépen! A csoporttársaim kis frissen érettségizett gólyák akik kedveskék, de igaza volt annak, aki azt állította, hogy erre a szakra felvesznek minden 18 és 21 év közti szerelmi bánatos fiatalt... Velem kapcsoaltba fennatrtások és némi félelemmel vegyes tisztelet alakult ki, mikor kiderült, hogy én nem is vagyok 18... és az érettségi is régen volt már... és, azt már végképp hogy képzelem, hogy diplomám is van... mert, hogy azért ez már pofátlanság velük szemben... Sorsomat megadással tűröm és igyekszem szocializálódni ebbe a közösségbe... ha más nem, majd egy közös sörözés/borozás segít... gólya státuszom is furcsa, hiszen én már végig jártM z egyetem bürokratkius, sokszor kegyetlen és kíméletlen rendszerét... így a felsőbbévesek (akik fiatalabbak nálam) kioktató hangjára néha hevesebben reagálok a vártnál... és még én is meglepődök ezen... Remélem a továbbiakban minden a helyére kerül és ha máshogy nem is, az órák nem rendzseres látogatásával sok próblémát tudok majd kiküszöbölni... jöhet a következő hét!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése