2009. június 11., csütörtök

FüGőSéGeiM...

Elérkezett a színvallás pillanata...

Észrevettem, hogy mennyi mindentől függ egy ember... - jelen esetben én!
1. (k)öröm.lakk - Azt hiszem túlságosan szeretem... mert ha lakktalan vagyok nem örülök, annyira mintha lakkos lennék... és érdekes, mert mondjuk egy félévvel ezelőtt kifejezetten nem tetszett...és el sem tudtam képzelni, hogy azt hogyan lehet kibírni... meg azzal mindig tennivenni kell... Most pedig függök. Próbáltam 'leszokni'... hogy lemostam és elhatároztam, "hogy akkor most leaglább egy napig nem"... de nem bírtam... és ez cak fokozódik! Lakkmániám a már a lábujjaimat is megfertőzte... azok is mindig valamilyem színűek... No, mindegy... majd elmúlik! Ha meg nem, akkor én örökre függök!

2. Cipősödök--- ez elég sznob függőséknek hangzik, de aki ismeri, hogy nem én nyertem a LOTTÓ5öst... az tudja jól, hogy eme szenvedélyem a csodálatos andol szekonhendsopoknak szól... Mert, hogy ott aztán kedvenc márkák tömkelege áraszt el... és az újonnan felfedezett kilós turkáló a csÚcsoK.CsÚcsA!... és van ám úgy, hogy tudom ezt lehet nem is veszem majd fel... Mert csak egy ruhámhoz illik...de HáááT oly'szép és Új, hogy nem lehet otthagyni...

Egyenlőre, ennyi is elég! Köszönöm, hogy meghallgatatok... Tanácsokat is elfogadok :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése