2009. december 21., hétfő

z u h a n á s

Léteznek azok a történek, amiket hallva, mindig azt érzem, hogy "ez az, ami Velem soha!"... vagy mert túl jó, vagy mert túl szörnyű... valami oka mindig van... Ami velem esett, arról még nem is hallottam - és mégis megtörtént!
Amit átéltem legjobban a zuhanás szó fejezi ki... Valaki akiben megbízol, akit szeretsz, akivel törödsz - nem létezik többé... Még nem is arról van itt szó, hogy becsap, átver, cserben hagy... talán könnyebb is lenne - ha miértje a dolgoknak kiderülne... de nem! Mert csak úgy, a megkérdezésem nélkül döntött, hogy nem vagyok többet része az életének. Egy barát elveszetett és még nem is tudom, hogy miért... Csak zuhantam, lefelé... gyorsan - és a legrosszabb az volt, hogy tudtam, nem fog ott állni, hogy el kapjon...
Azóta földet értem és még mindig nagyon fáj... Tudom, hogy nem kényszeríthetek ki választ valakiből, aki megtagadja Tőlem azt... a fájdalom is biztosan elmúlik idővel... és a lelkemben is béke van, nem haragszom... csak csalódott vagyok és a zuhanás érzését nem tudom feledni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése