2009. március 27., péntek

az én hipotézisem

ez a szakdolgozat hacacáré, egészen biztosan felőrlene... HA hagynám magam, de eldöntöttem, hogy nem hagyom... és már nem vagyok annyira felháborodva amiatt, hogy átraktak levelezőre... mert így csak 3 hetene kell hallgatnom, hogy "ez a szakdolgozat tiszta stressz", meg hogy "tejóég, nem is tudom hogy kell megírni", meg "hány szakirodalmad van"?... és hasonlók.... Olyanok is akadnak, akik azzal próbálnak riogatni, hogy kell hipotézis, meg kutatás, meg felmérés, meg mélyinterjú.... és biztos vannak olyann témák, amikhez kell, de nem az enyémhez!
amúgy is az én hipotézisem, hogy szakdolgozatot nem lehet jókor írni... mert. ha túl hamar írod meg (mint én), akkor mikor hamarabb befejezed, akkor még mindenki írja... így mikor egy csoda szép tavaszi napsütéses napon, szeretnél egy kávét szürcsölni valakivel a KárolyiKertben vagy a Gödörben, nem tudsz... mert mindenki szakdolgozik... Ám, ha Te is később írod, akkor tuti az a baj (nekem biztos az lenne), hogy tiszta stressz vagy, hogy nem fogod tudni befejezni, meg hogy jó az idő és neked meg bent kell szakdolgozni... stb.
tehát úgy vélem, hogy hogy bebizonyítottam a saját feltevésem! miszerint nincs jó időpont a szakdolgozat megírására pont

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése