2009. március 24., kedd

buborékos órák

Van "szerencsém" megtapasztalni a levelezős rendszer oktatási formát! (hála az eltének!) mint mindennek ennek a rendszernek is vannak előnyei... (de nem sok) és hátrányai is (főleg!)! de inkább, azt mesélem el, hogy hogyan sikerült az egyik nagyon érdekes (tényleg érdekes) órán egyik pillanatról a másikra a buborékok bűvöletébe esnem....
épp BBvel (igen azzal akitől félek) volt egy 6 órás kurzusunk! igen 6 óra (najó nem egybe de az akkor is hat óra-majdnem mindig egy helybe ülve és jegyzetelve) - ugye hát kell jegyzetelni, mert ez a BB tényleg okos (attól eltekintve hogy rettegek tőle) és sok okosságot mond! nos, az első 3 óra után az én agyam úgy döntött, hogy nem képes több információt befogadni és kikapcsolt.... ekkor történt, hogy felfedeztem a BB buborékos képenyő védőjét! ami bekapcsolt mert már nem mutogatott semmit kivetítve... és azok a színes buborékok csak pattogtak fölle jobbrabalra és nagyon szépek voltak... (csak béna volt a háttérképe) és akkor elkezdtem azon gondolkodni, hogy vajon nekem is van-e ilyenem... az én kis laptopomon... és hogy hogyan fogom azt én megtalálni.... és mikor végre hazaértem, akkor bekapcsoltam a kisgépemet és megtaláltam a buborékokat! az én buborékjaimat... (nagyon szépek és színesek) ... nem is értem, hogy egy ilyen gonosz embernek, hogy lehetnek ilyen szép buborékjai... ha én buborék lennék, tuti szétpukkadnék...

2 megjegyzés: