2009. március 14., szombat

riport

Egy kedves péntek délutáni napon, mikr kint sütött a nap és (jaj) én meg bent szorgosan szakdolgozok, egy szer a Kossuth Rádió messzi hangjai megütik fülem... (mert, hogy Anyukám főzőcske közben "kossuthrádiól") Hát hallom, hogy arról beszélgetnek, amin én hazatérésem óta bosszankodom, akárhányszor metrózásra szánom magam... A riport témája az volt, hogy kedves kis fővársunkban nem a tömegközlekedők nem állnak a mozgólépcső jobb oldalára! (BIZONY) és az okos riporter bácsi momdta is, hogy NYUGATON bezzeg nem így van, mert ottan tudnak közlekedni és tudják a jopbb kéz szabályt.... És furcsa, mert előtte engem nem zavart de mióta ilyen kis világpolgárrá avanzsáltam bosszantó, hogy nem lehet csak úgy fel és lesuhanni a mozgócsodán... És a riporter bácsi azt is mondta, hogy el kell mondani százszor, meg még többször, hogy : "elnézéstbocsánatneharagudjonpárdon", mire leér a mozgólépcsőn... Én csak a torkomat szoktam köszörülni 8először) de azt meg van, hogy meg se hallják!
Most tényleg én lettem nagyon "nyugati" vagy mást is zavar ez a mozgólépcsős ügy?....

2 megjegyzés:

  1. Én szégyellem magam, de pont a másik véglet lettem, az aki nyugaton él, ahol az emberek jobb a Bertuska pedig a bal oldalon áll..énnekem nehezen megy az ÁTÁLLÁS..

    VálaszTörlés
  2. Engem is marhára zavar, h. mint a marhák csődülnek az emberek a mozgólépcsőre, ki hova fér, és semmi "kultúra".

    VálaszTörlés