2009. július 13., hétfő

Ajándék 1 hét

Ilyen se történt még Velem. Megajándékozott a naptárgyártócég egy ingyen héttel augsztusban! Lapozgattam az asztali naptáram és éppen azon gondolkdtam, milyen gyorsan is megy el ez a nyár is... Mikor valami furcsára lettem figyelmes... Már lapoztam (emlékeztem a mozdulatra) de még mindig ugyanazokat a számokat és betűket láttam. " Az nem lehet, hogy kétszer van 'Hermina & Kíra' napja egy hét csúszással?!" Mert ha még Péter vagy Pál lett volna... (Na nekik folytan folyvást névnapjuk van!!!)... Ekkor néhány másodperc eltelt ... és döbbentem rá, hogy JÉ! kétszer rakták be ugyanazt a lapot! Így lehetséges, hogy kaptam egy ajándék hetet ettől a kedves cégtől! Ebből kifolyólag kéretik Nem meglepődni ha Nálam majd kétszer lesz augusztus 3.ával kezdődő hét...

1 megjegyzés: