2009. július 3., péntek

"szaftos" péntek

először is ezt kell megnézni, hogy értelmet nyerjen kétértelmű címem: http://www.artfesztival.hu/ :)
Mindig is tudtam, hogy Szentendre városa nekem szívem egyik csücske... Mert nekem sok csücskös szívem van ám... :) A mai nap több okból is csudijó volt! Az első eseméyn, mely bearanyozta a napom, hogy találkoztam egy euros boltban egy pink dinoszaurusszal, aki egészen mellesleg buborékfújó is egyben:) emiatt Ő felettébb szimpatikus lett énnekem! Sajnos még nem találtam neki megfelelő nevet - de várom az ötleteket:) Másodsorban ma meglátogattam egy kedves nénit/hölgyet, aki sohasenem volt tanárom és mégis (vagy éppen ezért) sokat kaptam tőle! és szeretném visszaadni. Furcsa egy állataj az ember... néha olyan dolgokat gondol - később meg is teszi - ami tudja, hogy nem kell, meg felesleges... de mégis... valami hajt! amit nem tudok leküzdeni. Tudom, hogy azt a sok jóságot, kedvességet, megértést és támogatást nem lehet, csak úgy viszonozni... 'hogy nesze itt van!' és hogy nem is kell! mert tudom, hogy nem érdekből tette... egyszerűen csak adni akarok. magamból, sokat! és ez az adni akarás sokkal erősebb minden ész érvnél! és ma megérte autkázni, meg esőben sétálni és vizes-nyunyás kis papucsban sétikálni - a végén már kicsit fázva - mert láttam, ám, hogy örül nekem/nekünk!

2 megjegyzés:

  1. áéáéáéáéáááá ! Nekem egy kék Krokodilom van - bubifújó ! -, meg volt egy pink Gorillám és egy lila Pingvinem is..de őket kedvesen elajándékoztam : )

    VálaszTörlés
  2. tényleg kedves vagy... és mostan jól felismertelek.. (aminek különöst örvendek)... de nem voltam elég bátor, hogy megvegyem neked.... és dilemmáztam egy zöld koala felett. de nem mertem... mert hátha nem nézed jó szemmel... de akkor majd pótolok...:)

    VálaszTörlés