2009. július 24., péntek

Nyaralàs Nyàron

Pontosan mostan van itt az ideje az ilyen jellegu kijelentèseknek. Jelen pillanatban èppen eztet teszem, mert "O, mily szerencsès èn!"... olasz Kedvesemnèl toltok egy kis nyaralàsnyi idot! (orvendek, hogy nem egy finn fiuba -pèldàul- szerettem, mert ottan nem sok a nyàr!). Kedvec csalàdom hatalmas olasz ebèddel vàrt, de èn se mentem felkèszuletlenul, mert a nyaralàs elos felèt kedves J. b.nèmmal toltottem, akivel megoszthattam, az olasz vasàrnapi ebèdek soha vèget nem èro evèseit! - ketten mègis csak tobbek vagyunk! Mondanom, se kell.... (ahogz a nèmesèkben is lenni szokott) szeme-szàja tàtva maradt, hogy mennzi minden van...ès olyan, hogy: "nem kèrek szèpen tobbet!"..., meg hogy: "tènyleg nem birok, mert tele vagyok ès ha mèg egy kicsit eszek kipukkadok!"... Na itt ilyenek nincsenek! Itt Enni KELL!!! ha tetszik, ha nem! - tobbnyire azèrt igen... Mert finomak nagyon az ètkek itten! Mèg a kenyèr is màs! "Kintatàsunk" csak folytatodott, mikor Nàpolyba làtogatvàn a hires Sorbillo-knàl hatalmas pizzàt kellett lekuzdenunk ès annyira finom volt, hogy fàjt a szivem, hogy nem brom megenni! Aztàn kedves J. b.nom bucsuzàsàul fèlmèternyi pizzàval talàlkoztunk. Olyat màr làttam, hogy "szelet", meg hogy "àtmèroben" mèrik a pizzàt. Sot!, hogy dekàra azt is! de, hogy mèterre??? Uj volt a dolog ès nagy, meg hosszu... de finom! nincsen nekem rossz dolgom azt hiszem, csak ennyi finomsàg làttam az ember lànya, nem tud màr mèrtèket tartani... ès akkor borokrol mèg nem is mesèltem:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése