2009. július 11., szombat

Franciául Budapesten

Nos, mindenki jól tudja, hogy a Nagy Francia Forradalom július 14-én volt. Ebből - ha nem is logikusan - de az következik, hogy Budapest "kis" francia közössége megünnepelte eme napot tegnap (júli 11.). Ami a lényeg, hogy volt minden ami jó kis vaásárhoz és parádéhoz kell. Bor, meg pezsgő, ,sok lufi és zászló melynek egyik dele magyaros szinezteű a másik meg franciás szinzeteű volt. Kedves barátnémmal egyet sikerült 'lopnunk', mert sehol se találtuk azt, ahol osztogatták... Így errre vetemedtünk... A nagy kincsnek számító lengethető tárgyat elöször Ő ejtette el... majd én léptem rá... (de volt zászlónk!) Megtaláltuk a legjobbnak számító francia étek sátrát (crépe)... de természetesen 'épp' elfogyott a palacsinta tészta, így egy bagett.re 'fanyalodtunk'... Az est egyik fénypontja - a franciák körében nem tudom mennyire népszerű - Valiumvalse nevű zenekar. A sanzonpop kategóriában jeleskednek... (és igen! biztos létezik ilyen műfaj! én hallottam!) A zenekar tagjait messzebről szemlélve igen helyes fancia fiúkáknak véltük (kalaposak!) ám közelebbre haladva fény derült az igazságra, hogy kissé korosabbak... ÁM még így is sármosak! és azt hiszem most jött el az ideje, hogy megosszam a teóriám a nagyközönséggel... Teóriám alapja, hogy minden kalapos fiú helyes! - és ha mégse, akkor a kivétel erősíti a szabályt! Figyeljétek majd meg!....
egy kis ízelítő a sanzonpop világából.... http://www.youtube.com/watch?v=k6V6dV4u3yo
Azt meg kell amlíteni, hogy volt tüzijáték is! ....

2 megjegyzés:

  1. Nekem is van kalapos teóriám: szerintem a kalapos fiúk mind alacsonyak! Már végeztem felméréseket is a Gödörnél, és eddig 90%-ban igazam volt. (Ez persze nem zárja ki a helyességüket..van abban is valami, no!)

    VálaszTörlés
  2. hümm... lehet ebben is van valami! ha jobban belegondolkodok... akkor határozottan igen!... ezt a két teóriát még egyeztetnünk kell! majd ha hazajöttél a Gödörnél megfigyeléseket és felméréseket tarthatunk... :)

    VálaszTörlés