2009. május 2., szombat

hicshàjk - vol 1 *felvezetésképp

igen kèrem szèpen, olaszul stoppoltam ès rettenetesen PRO-active voltam... mert hogy hollandus baràtnèmmal mentem mendegèltem a participantok eloadàsa utàn "hazafele" ès amugy zuhogott az eso... a lànyok meg tàncoltak az esoben, bizony... (igazi hollywoody filmes volt!) ès mikor telefonos segtsèget kèrtem a kapott olasz SIM kàrtyàmrol (amit elfelejtettem visszadni a show utàn , hehe) hogy valaki jojjon kocsival ès vegyen fel minket... akkor mondtàk, hogy csak 45 perc mulva talàn... (!!!) igy gondoltuk ki aztat, hogy akkor STOP-olàsra fel!!! --- amugy ez egy olyan vàros(ka) volt ahol mindenkinek jo volt a feneke... teszem hozzà az àtlag èletkor 60 korul lehetett... (ami mèg inkàbb àmulatba ejto)... tehàt a mgyaràzat egyszeru... ez egy olyan hely, ami a hegy tetejèn talàlhato... ès kacskaringos ut vezet fel... a vàros(ka) aljàn van egy parkolo ès onnan meg nincs tovàbb menetel... azaz de! csak lèpcson... igen, bizony... ès a lèpxcsok csak felfele vezetnek... mèg magasabbra... ezèrt lehertsèges... amugy csodàlatos hely... mintha a kozèkorban sètàlnàl... ès vicces volt làtni ahogy nyolc europai csajszi mekkora esemèny a faluban... az egyik bàcsi be is vallotta, hogy èm vagyok az elso nem olasz akivel talàlkozik ( volt vagy 70èves.. ès annyira megorult ennek, hogy adott csokit, meg kàvèt... az a dobbenet meg leirhatatlan, mikor a svèd, lett, lengyel, litvàn, stb. làny az esoben tàncolt a bàcsiknak, meg a HàVèCSèknek (helyi vagàny csàvo)... akiknek tàtva maradt a szàjuk... a helyi csajok meg sàrgultak az irigycsèktol... megèrte a sok lèpcső.. ès mèg az alakom is javult (remèlhetoleg) - videok nàlam... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése