2009. május 18., hétfő

MM@MNM


ha a címből nem is, de a kép csask-csak kiderül, hogy a Múzeumok Majálisáról szól eme kis bejegyzés, amelynek a Magyar Nemzeti Múzeum ad otthont. Idei évem számszerint a hatodik volt... vaaagy a hetedik... (ki tudja ezt a sok sok évet számon tartani???) ebben az évben sok mindenre lettem figyelmes. sok újdonságot fedeztem fel - ha synergy.s nyelven akarnám kifejezni magam - új insight-okat:)
Első, moderálni egy 2 napos rendezvényt nem csak előkelő feladat... sok minen olyan dolgot is be kell mondani, ami nem rendezvényhez kapcsolódik és kicsit vicces... és neked ott akkor nem szabad nevetned... csak egy példa: "szeretném felhívni a kedves majálisozók figyelmét, hogy egy elveszett pénztárcát találtunk (uzsonnászacskóban!!!), a belső információnaál átvehető!"... azért megnéztem volna ki tartja a pénztárcáját uzsonnászacskóban... persze sok sok kisgyerek is elveszett, meg nagymamák - de mindenki megkerült (kicsit hiszem, hogy miattam, merthogy bemondatm) ...:)
Második felfedezésem - lehet, hogy más is rájött már - hogy léteznek tipikus 'fesztivál.emberek'. ők azok, akikkel csak egyszer egy évben pár napra találkozol és amúgy jól elbeszélgettek meg söröztök együt és hangosan köszöntök egymásnak ha látjátok egymást, de soha sehol máskor nem látod. az én fesztvál-emberem: a hangosítós fiú. és tényleg mindig csak majálison találkozunk. és utolsó nap együtt sörözünk... aztán egy múlva találkozunk!
+1, léteznek fesztivál kaják is! például töki.pompos vagy a vatta cukor. ezek mind olyanok mint a balatoni kaják. ha Balatonon vagy lángost vagy főtt kukoricát eszel. esetleg mindkettőt.
Harmadszor. minden évben eljönnek messzi városból hírös pékek csoportja és két álló napon keresztül csak sütnek és sütnek... és én csak most (6 évet elvesztegetve) kóstoltam meg a vesu nevű pékárút, amely telejsen elvarázsolt... olyan mint egy félbe hajtott kis zsömle de sós és finom zsíros meg akkor is jó ha nem friss... és leírhatatlan íze van... és persze máshol meg nincsen... puff!
Negyedszer. Találkoztam egy nagyon kedves ismerősöm Anyukájával, ami külön öröm volt!
... mostan nem jut eszembe több... de egy rövid kitérő erejéig még visszatérek a majálishoz, mert, hogy az infópultban elhangzottakat nyomtatásban kellene megjelentetni :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése