2009. május 15., péntek

új.információ

Kérem szépen, ma olyan információ tudatába kerültem a véltlen folytán... mely' megint rá kellett, hogy döbbentsen vannak dolgok melyek másoknak evidensek... csak nekem nem. biztos mindenki járt már úgy, hogy egy beszélgetésbe keveredve olyat mondtak neki amitől a szája tátva maradt... és erre a reakcióra meg az lepődött meg akitől az a bizonyos... elhangozott! velem a következő esett meg. szívességre adtam a fejem... még pedig, hogy egy csokor virág megrendelésére és lehozatalára (nem ezen lepődtem meg), hanem azon, hogy mikor érdeklődve és (nemtúl bizakodva) kérdeztem, hogy "mégis honnan hajnal fél7kor?" azt a(z egyértelmű) választ kaptam, hogy :" hát az éjjel-nappali virágárústól!" ami ugye egy művelt embernek nem kérdés... de... most őszintén ti tudtátok, hogy van ilyen? én nem tudtam... és amúgy (jegyzem itt, csakitt! a zárójelben), hogy minden nap!!! elsétálok szinte előtte... ugyanis ez a bizonyos non-stop virágos a Múzeum körúton található az antikáriumos oldalon... a nemzeti múzeummal szembe... ugye? (mondjátok, hogy Ti is meglepődtetek....)

2 megjegyzés:

  1. Kérlekalássan a MOME kolival szemben is létezik pont egy ilyen ! Télen éjjel-nappali rénszarvasos-nak nevezném, merthogy világító rénszarvasokat is árul. Nem egyszer láttam már ott, éjfél után rózsacsokorral rohanó üzletembereket. Szájtátós egyébként teljesen.

    VálaszTörlés
  2. Úúú, a múzeumból kérték mi?? Mert majális van..óóóó, de hiányoztok.. Nagyooooon!!!!!!!!!

    VálaszTörlés