2009. május 2., szombat

iszkiri Ischiàra

Mert, hogy az egy csodàlatos hely… ès mindenkinek làtnia kellene. Ha valaki esetleg nem tudnà, ez egy sziget. Nàpollyal szemkozt talàlhato ès ez a nagyobbik, mert van egy kisebbik is, ami nem ennyire szèp. és mivel ez egy sziget, igen bizony, hajoval mentunk. aszeltuk a habokat a tengeren… egy ès fèl ora utàn èrkeztunk a kikotobe… onnan meg tova buszoztunk… a szàllàsunk a sziget màsik felèn volt. Jaj ès azt is tudni kell àm, hogy ezen a szigeten termàl viz is van… ès a mi kis szàllàsunkON (ami a hegy tetejèn volt< ès csomagustul màsztunk fel!) volt termàl vizes bugyogos medence… ès lehetett menni bàrmikor… (mentunk is). aztàn, mik nem tortèntek… bèreltunk robogot.. azaz motorinot… ès korbe motorinoztuk a szigetet… ès gondolatàtvitellel eltuntettuk a felhoket… meg ettunk zingaro-t, meg làttam tengert ès bele dugtam az ujjam… meg napoztam is… ès làttam èrdekes dolgokat… pèldàul olyat, hogy hàmozzàk a pàlmafàt. biztos nem igy hivjàk… de teljesen igy nèzett ki kivulrol… na meg igazi lemon tree-t is làttam… olyat, amin 100 citrom is meg terem… meg minden hàzikon egy kis Szuz Mària szobor van… ès vigyàz a hàzra, ami nekem feletèbb szimpatikus! ès robogni a motorinon is nagyon jo volt, mert mindenkit meg lehet ilyenkor elozni... (ès minket is mindenki megelozott, mert mazsolàk voltunk, mert gagyi motorinot bèreltunk - a pènz miatt)... de nehogy sajnàljon valaki...!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése