2009. május 27., szerda

KicsiVilág

A világ igenis kicsi. Erre minden egyes alkalommal rá kell döbbennem. Elmesélem a következeő történetet, de most őszintén, vajon mekkora erre az esély? ...
Az egyesületemmel (Egyesek Ifjúsági Egyeseület) a ZP-ben voltunk bemutatkozni. Kaptunk sátrat meg minden. Estefele már annyira nem jöttek, de egy lány mégis csak betévedt és szemmel láthatólag sokakat ismert tőlünk és engem is nagyon nézett. Természetesen mindig magambe keresem a hibát, hogy biztos én vagyok a hülye és nekem is köszönnöm kéne, mert ismerem csak nem emlékszem... De nem mentem oda. Egy idő után odajött hozzám és ezt kérdezte: "Nem te jöttél haza Brüsszelből?" Ekkor már majdnem biztos voltam benne, hogy 'ismerős' valahonnan... Nagy magyarázkodásba kezdett és hamarosan nekem is leesett a szinte lehetetlen találka.
Történt: Mikor Brüsszelből a nagy hideg februárban hazafele jövet 'eurolines' busszal jöttünk. Éppen azért jöttünk busszal, mert, hogy sok voltam a csomagom és a repülővel nem lehetett volna megoladni (a pénz maitt). Természetesen egy nappal az indulás előtt csak kiderült, hogy a 'eurolines' se tejjel mézzel folyó Kánaán, akkorra busz meg pláne nem, hogy az én extra csomagjaimat haza hozza. Így pont eggyel több csomagom volt, mint amennyi lehetett volna... de ördögi tervete eszeltem, hogy tudom majd becsapni a 'eurolines' céget. Tervem a következő volt. Majd ha oda kerül a sor, akkor megkérek egy kedves utast (kevés csomaggal), hogy ugyan dobja fel az enyémet is... mintha az övé lenne! adminisztratívilag is minden ki volt találva. A történet lényege, hogy ez a lány volt az aki az én csomagjaimat felcsempészte a buszra, így bűnrészessé vált!... És négy hónapra rá a ZP-ben Budapesten találkozunk újra, ahol kiderül, hogy már csinált is egy tréninget velünk márciusba.
Mondja, erre valaki, hogy a világ nem kicsi!!!

2 megjegyzés:

  1. Ami nekem ebből leesett: már 4 hónapja elmentetek???? = Már megint 4 hónapja itt vagyok?? Sőt 5??!!

    VálaszTörlés
  2. sajna, igen...
    de most már Te is úton vagy hazafele... :)

    VálaszTörlés