2009. április 20., hétfő

foltos tànc

helyzet jeletès PoggioMireto.bol, Olaszorszàgbol... (igen a foldrengèstol 120 km-re) de eddig semmi ilyesmi utorengèses dolog nem tortènt...
az utunk ebbe a csodàlatos kis vàroskàba nagyon hosszu volt (nekem)... mert, hogy Nàpoly mellol indultunk ami tobb mint 200 km.re van.. ami magyar viszonylatba màr sok (majdnem Pècs-Budapest) de itt ez semmi.. ès az is "termèszetes", hogy Caserta-tol Romàig (2ora) nekem àlldogàlni kell a 20 euros jegyemmel... mert hàt sokan vannak... na... a kocsik kabinosak voltak igy màr az is siker volt, mikor 1 ora mulva a wc mellol a kis szuk folyosora sikerult beprèselodni... ahol mindenfèle konzokok màsztak a hasamba.. arrol nem is beszèlve, hogy a làmabra hànyan lòptek rà...
lènyeg, hogy tul èltem ès dèlutàn màr meg is èrkeztunk ebbe a csodàlatos vàroskàba, ahol olyan èrzèsem van, minha mindig vasàrnap lenne... elkèpeszto hangulata van... a fotèren a kàvè ès a fagyi mèg mindig olyan finom, mint tavaly nyàron... uj felfedzèsema Caffe al Ginzeng... (kèzelhetitek, mennyire be lehet ettol porogni...) - ez kell enekem, mintha nem lennèk igy is elèg hiperaktiv...
a trèning hangulata szuper.. mindenki csaodàlatos energiàkat hozott ès meg is tartjuk... sokat sokat improvizàlunk, amit màr nagyon hiànzoltam... naprol napra ujabb felfedezèseket teszek... ès tàgitom a kis komfort zonàm... de èlvezem, mèg ha nèha nem is kellemes! hogy a foltos tànc milyen is... nos, az ugy nèz ki, hogy vagyok èn, aki tàncol...de nem àm ahogy elkèpzelitek.. hanem ossze meg vissza... a foldon porogve guggolva, egz màsik emberen stb.. igy a sok kis kontakt nyomàn egyre szinesebb lettem. a vàllam most piros ès zoldes kicsit... az oldalam kèk... a derekemon a kiàllos csont ès a nyakamon lèvo kiàllos csont meg halvàny piros... egèsz szèp meg szeretem is ezeket a szineket, ugy hogy nincs baj(:
a màsik szèp dolog, hogy olyan izmokat fedezek fel, amikrol nem is tudtam , hogy èppen ott vannak e....(:
ha igy folytatom lesz mèg sok szinem ès sok szèp tapasztalatom...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése