2009. április 8., szerda

ZümmZümm...

a cím sokat sejtető... de senki el nem tudja képzelni, hogy min mentem ma este keresztül!
kedves aranyos jó kislány módjára, felajánlottam, hogy na majd én kivasalok - nem is tudom honnan származhatnak ilyen ötleteim. hiphop felállítottam a szobám közepén a vasalóállványt, vasalót beizzítottam és már csak a vasalandó tisztaszagú ruhák hiányoztak... ekkor gyanútlanul lesétáltam a ruhákért. fel is hoztam, és mikor lepakoltam egy gyanúsan méhecskére emlékeztető zümmögés ütötte meg a fülemet...és a hangot test is kísérte... egy nagy undi szőrös valami, aminek szárnya van és repked... és ezzel a frászt hozza rám.... és ekkor olyat tettem, amit nem gyakran sikítottam... azaz visítottam ha őszíinte szeretnék elnni veletek... ekkor semmi reakció nem történt (senki, az az SENKI nem akarta tudni rendellenes viselkedésem okat).... így először egyedül próbáltam felvenni a harcot.... nem sikerült. ekkor mentem le segítségért és Anyukám bátran kijelentette, hogy na majd Ő lecsapja. az eredméyn: két visítozó és a nevetéstől fuldokló nőszemély egy szobában. az egyik kezében seprű, a másikéban pedig egy ablak keretből kivehető hálós izé... sztem ha valaki kívűlről látott volna minket, tuti a pszihiátriát hívja ki... lényeg, hogy a dongó megmenekült az agyoncsapatástól én meg egy zavaraó tényezőtől... ám, a hangja még most is kísért....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése