2009. április 14., kedd

pasquetta

azaz, Hùsvèt - olasz modra. (igen, igy èkezet nèlkul, mert itt csak az è ès à betu van). szoval megèrkeztem. ès reggel fèl 9kor vasàrnap màr egy màsik orszàgban voltam... ès vàrtak ràm àm, bizony.
talàlka1 ez volt a lukàcs ur, papàja. aki ugy nèz ki (èrtehtoen), mint Lukàcs Ur, csak szemuveges... ès nagyon kedves ès a kedvemèrt mèg olyanokat is mondott, hogy tenkju, meg szorri. (: ès ismeri a tkoajit, èn meg ugye persze hogy nem azt hoztam, hanem villànyit de sebaj... ès mikor ki derult hogy èn szeretem a borokot, akkor meg szeretett ès mesèlt nekem a vezuvos borokrol.. aminek csak kis rèszèt èrtettem a napolitànos beszèd miatt...
talàlka2. ez meg Lukàcs Ur mamàja volt... akire meg egyàtalàn nem hasonlit a fia. de nagyon mosolygos ès aranyos...
talàlka 3 a nonna, azaz nagyi.. akinek strasszos szemuvege van... (èn is nagyi akarok majd lenni.. ilyen meno).. na, nekije mèg a nevèt sem èrtettem.. sztem o olaszban beszèl... de aztat megèrtettem, hogy azt mondta szèp vagyok... (:
talàlka 4 - testvère, akivel màr nyàron talàlàkoztam, ès emlèkezett ràm (jo jel) ès jo fej..ès a motorokrol beszèlgettunk....
ès akkor jott az ebèd. vagyis inkàbb lakoma... mert hogy, a mamma csak hordta a tàlakat..ès màr nem fèrt el a z asztalaon ès mindeki evett, minenbol..ès èn is megkuzdottem minden falattal.. mert ugye mindent meg kell kostolni... ès mikor azt hittem vège... akkor jott az èdessèg.... sztem, mi egz èvben nem sutunk annyi tortàt, mint ok, csak husvètra... volt kicsi nagy, mèg nagyobb, meg èdes, meg sos... (kedves brusszeli lakotàrsamnak uzenke, hogy van olzan toratno-juk, amibe bele van sutve eleve a fott tojàs!!! bizony).... maga a mennyorszàg...(:
egyenlore ennyi, mert mennem kell, de a husvèt hètfot is mesèlem majd.!
tanti baci

3 megjegyzés:

  1. tejószagú Uhristen ! engem akkor nevettek ki először mikor a diós szendvicsevés (!) közben mondtam, hogy ezt magyarul úgy hívjuk : Dió.
    khm..hát ez ugye náluk az Isten... : )

    VálaszTörlés
  2. ezt majd èn is bedobom a kovetkezo ebèdnèl/vacsinàl... hàtha bejon...

    amit meg kell emlitenem mèg az ebèdrol, hogy olyan hangerovel beszèlnek egymàssal, mintha fènyèveket kellenne àtkiabàlni... a nagyika, annyira kiabàlt ès olyan hevesen, ès ràadàsul nem is èrtettem amit mond... igy nèha ttol tartottam, hogy pisztolyt vesz elo a kis kèzitàskàjàbol... de nem tortènt semmi ilzesmi.. csak ettunk tovàbb

    VálaszTörlés
  3. a pisztolytól már csak egy lépés a levágott lófej, és akkor tuti hogy maffiozók között ülsz :D

    VálaszTörlés