2009. április 5., vasárnap

kincskereső vasárnap

akinek van garázsa, biztosan tudja, hogy mi minden rejlik ottan. ami garázsunk kicsit kuplerájos - az igazat megvallva... nem is merészkedek be gyakran... sőt csak akkor ha szükséges... például tjásért vagy vízért kimenni, vagy a vaspapripámat elkötni... mert ez ilyen több funkciós garázs. éléskamra, bicikli és autó tároló egy egy helyi turkálónak is beillik... mind emellett van ott sok sok szekrény. ezekben a szekrényekben vannak a titkok és a kincsek! ma Anyukám kíváncsi volt, hogy melyik szekrény mit rejt, hamár úgyis szétszedte az egész garázst az én nyári cipellőimért és a kerti bútorokért! én is résztvettem a az akcióban. eredmény:
  • a karácsonyfa égők, amiket nem találtunk.
  • egy lila hálózsák - ami nem tudjuk kié.
  • a szalvéta gyűjteményem - ami 5 doboz és 8-9éves korom óta tartogatok, hogy "majd egyszer jó lesz valamire" - nem hiszem, hogy a gyerekeimet ez fogja érdekelni, vagy ebből fogok meggazdagodni... de nem akarom kidobni, csakazértse!!!
  • egy olyan puha műanyag lábujj eltartós izé (nem tudom mikor vettem már de most nagyon örültem neki) - most éppen sötétrózsaszín lábujjkörmökben tündöklök... (:
  • a cipőim egy része - a másik zacskót nem találjuk

úgy érzem ez a nap se telt el haszontalan és az elkövetkezendőkben többet fogok a garázsban "rendetrakni"...hátha találok egyéb kincseket....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése