2009. április 4., szombat

ŐsMagyarDalia

Gondolom, esz titket a kíváncsiság kiről is van szó... Nos a név ötlet nem tőlem, hanem egy kedves (szintén) eltén senyvedő csoporttársamtól származik. A név egyetlen és hőnszeretett konzulensünket takarja. Ugyanis elfoglalt életvitelünk miatt kissé nehézkés a személyes találkozás... de ugye minek is, mikor én már az információs társadalom bennszülőttje vagyok... tehát egy találkát beszéltünk meg a virtuális térben SKYPE.on (bizony ott!). a levelemre, hogy mikor, azt a választ kaptam, hogy ha lehet "péntek késő éjjel". ez volt az első opció... sajnos kudarcba fulladt, mert bármennyire akartam én beszélgetni bele az éjszakába a kis szakdolgozatmról... rájöttem, hogy annak még sincsen sok értelme, hogy ha majd azt se tudom miről van szó és össze.vissza ásítok... a második opció a szombat volt. de ez se egyszerű, mert "délelőtt nem jó, ugyanis végre ki szeretném próbálni a karácsonyra kapott íjamat"... (igen...) hangzott a válasz. és innen ered a kép, amint áll a puszta közepén, haját lobogtatj a kora tavaszi szellő, és a kifeszített íjból messzire száll a nyíl... akárcsak őseink, mikor átörtek a Kárpátokon....
kis tavaszi történet volt...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése