2009. április 23., csütörtök

csikos templom, pink napszemuveg

mindez egy napon tortènt velem... igen! tudom, hogy sok "event" de màr kellett. adodott egy olyan lehetosèg, mai mèg nem igen fordult elo a trèningen. szabad napunk lett! bizony reggeltol vacsiig... Lukàcs Urral eldontottuk, hogy elmegyunk kiràndulni. kettecskèn elvonatoztunk Orvieto.ba. ami egy màsik vàros, egy màsik olyan vàros amihez 1 oràt kellett vontaozni, ugy meg volt a kiràndulàsnak mineden lèpèse... (szendvics kèszitès ès ennek a vonaton valo elfogyasztàsa)... a vàros maga 2 rèszbol àll. egy also ès egy felso. az alsohoz elèg a vonatrol lemenni, a màsikhoz meg fel kell szàllni egy fogaskerekure, amit itten "funiculare"-nak hivnak.. ès emberek minden nap fel ès le màsznak vele a hegyrol... làtszik, hogy nyugaton vagyok, napi hasznàlatban van a fogaskereku.. mi anno csak kulon kiràndulos keretek kozott mentem el. ès ma màr az idejèt se tudom, hogy mikor voltam Bp.en fogakerekuzni... ezen a napon kètszer is megtehettem (!!!) (: lènyeg, hogy a hegy tetejèn àllo legnagyobb dom csikos. de szo szerint, feket ès fehèr ràadàsul. teljesen forma bonto ès attraktiv! a rozsaszin napszemuveg tortènete pedig annyi, hogy megteccett ès szèp ès kellettem neki. nem hagyhattam ott! igy jott velem... kèpek is lesznek ha lesz idom...

1 megjegyzés:

  1. Hát persze, hogy nem hagyhattad ott!! Csalódott is lennék én most, ha nem lenne a Barkának pink szemüvegje!! Egyáltalán hogy történt az, hogy eddig nem volt?

    VálaszTörlés