2009. április 2., csütörtök

hivatalosan

Kérem szépe ki kell hirdettetnem, hogy a Tavasz ŐNaccsága, megérkezett! Azt hiszem, hogy ma... de lehet, hogy már tegnap is járt a mi Budapestünk - csak én meg Nógrád megye dombjait jártam (jaj, de szép volt). látam ám, őzet, meg szarvast, meg nyulat - olyan hosszú fülűt - meg tücsköt, békát, bogarat! ... és sétáltam sokat. A nagy természtejárásom, csak 1 napig tartott, de csodajó volt! ma meg már kicsiny fővárosunkba élveztem a tavaszt. felmerülhet a kérdés, hogy pont mától miért is hivatalos?... nos, kérem szépen, csak tessék gondolni a Nemzeti Múzeum lépcsőjére, mikor egy könnyvel - vagy fagyival, kávéval - a kézben kicsüccsenünk... és érezzük, hogy meleg van, és a farmeron átsüt a nap, és simogat... és a kő nem hideg... meg forró se... olyan pont jó! és, persze a Károlyi kert, ahol nem lehet nyuogadtam ülni, mert már a gyerekeket is kihozták és visongatnak... meg frissen locsolt fűszag van... (amiért én bolondulok)!
hát ezért van már hivatalosan tavasz!
...szép budapestem...

1 megjegyzés: