2009. április 11., szombat

levél nekem

a napokban egy nagyon kedeves-új barátosném - aki a brüsszeli létem örököse és állandó brüsszeli tudósítóm... egy nagyon is teccetős dolgot művelt. levelet írt magának, hogy aztán később elolvassa. mikor már nagyobb, meg okosabb, meg ilyesmik... és innen jött az ötlet, hogy galádul leutáozva én is levelet fogok kapnni magamtól. mágpedig 2012-ben, mert az szerintem is egy olyan belátható idő--- végülis... és szerintem, mire pint elfelejtem majd jó lesz hogy ha eszembe jut és nagyon ogok örülni.

íme:

kedves Barka,
éppen 2 hónapja, hogy hazajöttél Külföldről, Brüsszelből és tavasz van. a valaha volt legcsodálatosabb tavasz. míg kint ldegéltél fél évet belgika társadalmában, megingott ama elképzelésed, hogy tunál külföldön élni. sajna nem. hiányzott Budapest és szereted nagyon de nagyon. minden egyes nap új dolgokat fedezel fel! továbbá a szakdolgozatod is kész lett a minap és bekötve vár a polcodon a sorsára mely hamarosan beteljesedik. ami a legizgalmasabb beszéd téma életedben mostanság. elsősorban az elte - sajnos negatív fennhaggal. nem indítottak mester képzést, amiért mérges vagy... az egész világra de leginkább az eltére... majd meglássuk indul-e a képzés 2010ben (ahogy ígérik)... terveid a következők... ifjúságsegíteni a következő 2009es tanvétől a tófkon egyéni tanrenddel... mert közben evs.elni akarsz olaszországban... (: azért is mert Valaki, lakik ott... bizonyos Lukács Úr... de ha nem jönne össze (de összejön) akkor meg majd belépsz a munka világába.. juhú(: ja! és szeretnél elköltözni (ha pesten maracc) valakivel, mert nem szeretsz egyedül lakni!
üdv, kétezerkilnecbúl, áprilisból, a tizenegyedik napból!
barka

1 megjegyzés:

  1. :) .. és barka, figyelj csak! Ebben az évben még vicces fülbevalókat hordasz! (..mert hátha később nem és akkor előveszed a levelet és rájössz, hogy ó, megint krokodilokat akarsz a füledbe mert az oly jó!!) Persze én nem tudhatom..csak eszembe jutott..

    VálaszTörlés