2009. február 9., hétfő

(3+1)x2

Senkinek nem kell megijedni... semmiféle feladvány nem következik. A matek soha nem volt az erősségem... Ám ami a napokban történik velem szavakkal már nem kifejezhető ezért a számokhoz fordultam segítségért...
Mindenki ismeri azt a magyar "kis közhelyet" miszerint 3 a magyar igazság és plusz 1 a ráadás! Nos visszagondolva Velem pont ez történik meg... A mai naptól számítva már másodszor... Mert a mai vizsgámra pontosan 3 napja tanulok meglehetősen intenzíven (tényleg!!!)... tehát Péntek, Szombat, Vasárnap + a mai vizsga ugye... ami már "csak" a ráadás!
Csak hát "kedves tanáruram" - nevezzük nemes egyszerűséggel BB.nek - úgy érezte, hogy ezt meg kell ismételni... Sajnos elég sok csúnyaságot vágott a fejemhez, mely vádakra nem is tudtam védekezni, mert hogy arra kellett koncentrálnom, hogy ne az orra előtt bőgjem el magam... Ilyesmiket mondott: "ki nem állhatom azokat a hallgatókat, akik azt hiszik, hogy csak jogaik vannak de kötelességük nem!", továbbá: "hogy mert úgy idejönni, hogy el sem olvasta a szakirodalmat!", meg ilyet, hogy: "miből gondolja, hogy maga kivételes? és nem kell annyit tudnia, mint a többieknek??!!" és még olyat is, hogy: "nekem ne írogasson e-maileket külöldről, hanem személyesen beszélje meg velem..."
És én mindezkere csak szemlesütve ültem, és koncentráltam, (hogy ne sírjak) és pont emiatt el sem tudtam mondani, hogy mióta hazajöttem egy 20 órás menekültbuszos út útán... én a könyvtárban és otthon töltöttem minden időmet és elolvastam az összes szakirodalmat ( ami min. 340 oldal), mert eszembe nem jutott úgy oda menni, hogy nem készülök... (mert félős vagyok)... Persze, azt sem tudtam elmondani, hogy én nem akartam megúszni a vizsgát, Sőt! azért írtam sok sok e-mailt hogy vizsgázhassak és nem tudok máshogy meg kommunikálni vele ha egyszer külföldön vagyok... És ezekre gondoltam míg csak ültem ott vele szemben és vártam, hogy végre mehessek... vissza haza tanulni a csütörtöki ugyanilyenes vizsgámra, mert azért annyit tudtam meghunyászkodva könnyekkel küzdve kérni, hogy hadd próbáljam meg mégegyszer... BB meg nagy kegyesen egy csütörtök esti időponttal adta meg a kegyelem döfést. Így kezdődik előről a 3+1-es verzióm! A tanulás most jön Hétfőn, Kedden, Szerdán + 1vizsga Csütörtökön...
Azért nagyon remélem, hogy ez többet nem fog megismétlődni, mert már ez is nagyon rosszul esett...

3 megjegyzés:

  1. Jajj szegénykém..Velem szoktak így üvölteni az SZTK szemészeten: "..és hogy miért lát rosszul??Érdekes kérdés..TALÁN MERT NEM HORDJA A SZEMÜVEGÉT!! Megáll az eszem..Marika! Marika maga mit szól ehhez, a kisasszony még mindig rosszul lát, na vajon miért??MERT NEM HORDJA A SZEMÜVEGÉT!!Megáll az eszem..!bal alső sor!-kiadjuk itt a szemüveget aztán nem hordjaNEMMMMMMMMMM az nem 28 hanem 78, de persze honnan is tudná hiszen NEM HORDJA.."

    VálaszTörlés
  2. hmmm BB egy "hulye kocsog"...és akkor még finom vótam

    VálaszTörlés
  3. *köszönöm az együttérzéseket* de tényleg... hát én el sem hittem, hogy lehet valaki ilyen gonosz...
    ):

    VálaszTörlés