2009. február 5., csütörtök

elte.JaJ.NE!!!

Nos. Tudom, hogy magamnak kerestem bajt és én - saját magam önszántából - kerestem fel csodálatos egyetememet (ELTE, mi más)... Nem is tudom miért, hiszen haza kellett volna sietnem tanulni az ijesztős hétfői vizsgámra. (ugye!) a frissiben kapott jegyzetekkel (köszönke érte)... Hogy mit találtam, talán azt jobb nem tudni... a fejetlenségen kívül... megtaláltam az indexem hűlt helyét, aminek "jaj itt kellenne lennie valahol"... Aztán kedves barátom segítségemre sietett és a TO-ra elsétálva és kicsit várva visszakaptam a jogos tulajdonom, de talén jobb lett volna mégse... Mert összevissza volt firkálva, és ilyenek voltak benne, hogy "az ETR-ben elégtelen szerepel" meg hogy, "az ETR-ből hiányzik", és hasonlók... Én meg ugye kezdtem stresszelni, hogy most már mi lesz itten...
No de egyenlőre még csak a hétfői vizsga miatt aggódóm, hiszen egyszerre két dolog túl sok lenne...

2 megjegyzés:

  1. úúj úúúj, teljesen..és van és blog és szép és barka :)))))))))

    VálaszTörlés
  2. reméltem is, hogy teccik majd... nem tűntem el a blogolók világából...
    itten vagyok Neked (is)*

    VálaszTörlés