2009. február 9., hétfő

KuTaTó& a Helga

Közben megtaláltam a vicces részét is mai szerencsétlenségemnek, ami természetesen a Kutatóhoz kapcsolódik, merthogy nekem ma reggel/hajnalban oda kellett mennem BBhez. (mert hát azt mindenki tudja, hogy Ha Hétfő, akkor Kutató) - na mindegy!
TeHát a Kutató egy nagyon nem szép szocreál épület ami kívűlről leginkább egy bölcsödéhez hasonlít és az utcát se találtam meg könnyen... A Kutatóra meg nincs kiírva, hogy mit kutatnak benne... de lehet, hogy nem is akarom tudni! (vagy jobb ha nem tudom)! A Kutatóba lépve a recepciós néninek mondtam, hogy kit is keresek... Erre Ő beszélt valamit telefonálva és utána semmi. Vártam, hogy majd csak szól, hogy mit telefonált... de nem! Mert közben jött valaki más és fejetlenség lett! Ugyanis ez a valaki bizonyos Hegát keresett... nos Helgáért körbe lett kiabálva az egész Kutató. becsszó! még a takarítónéni is Helgát kereste... mert látták ám Helgát megérkezni de most meg eltűnt... Én meg csak álltam a kavalkád közepén... és szinte már én is aggódni kezdtem Helgáért (de nem értem, hogy volt rá energiám, hiszen hajnal óta a saját vizsgámért aggódok), mikor is valaki felkiáltott, hogy: "hát a Helga pisilni van biztos!" és lám... nem sokkal később, Helga kilépett a NőiMosdó c. ajtó mögül és mindenkinek mosoly ült az arcára s folyt tovább a nap! Csak én álltam teljesen értetlenül az események előtt... ... és tovább aggódtam magamért...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése