2009. február 16., hétfő

dzsímélcset

A dzsímélcset számomra mindig is rejtély volt... Hiszen gonoljunk csak bele, hogy már eleve egy levelezőrendszerbe minek is lenne csetelő funkció! de hát elfogadtam létezését... Az évek múlásával már időben is vettem észre ha valaki ott keresett... Na de ami ma történt attól nagyon megijedtem... Ugyanis a már korábban bemutatott BB is dzsíméles és egyszer csak rámírt! Hogy akkor március 23-án találkozunk a vizsga miatt ugye és egyébként meg szépestét! Erre én teljesen lesokkolódtam, hogy miért akar velem csetelni és amúgy is már mondtam, hogy mikormegyek meg válaszolt is... akkor meg most mit akar... 5perces heiztálás után erőt vettem magamon és remegő ujjakkal válaszoltam, hogy "háát, igen persze! 23-a délután 4! és Önnek is szépestét" ...és miegyebek. De hát azért írtam, hogy előtte még találkozunk hagyományos keretek között az egyetemen... mire, hogy "Ó, hát igen és milyen jó! és kérdezzek bátran ha valamit nem tudok..." Lehet, hogy tényleg csak ennyi célja volt, hogy szépestét kívánjon, meg emlékeztessen a vizsgára...de sikerült a frászt rám hoznia... akárcsak a vizsgán... Ám miközben szétizgultam magam, ilyeneket láttam kiírva a jobb alsó sarokban megjelenő kis ablakban: "Béla éppen üzenetet ír", majd később "Béla off line állapotba került".
Azért szeretem én a dzsímélt, mert ilyen feszült pillanatokban is mosolyt csal az arcomra!(:

2 megjegyzés:

  1. mondtam h ezek rádírnak..én láthatatlan vagyok ezen okból kifolyólag (merírnakezek-hirtelen-ésnemérted-ésijesztős)..

    VálaszTörlés
  2. úhh, lehet áthatatlannak lenni? hát akkor én ezentúl mindig*
    köszi a tippet*

    VálaszTörlés